מרקים


מרק עשיר בבטא קרוטן, נוגד חמצון, המצוי בירקות כתומים והחימום אף מעצים אותו.

קרא עוד

מרק סמיך ועשיר, שיכול להוות ארוחה שלימה

קרא עוד

מרק בסיסי, עשיר, טעים ומשביע

קרא עוד

הטעמים מופקים מבישול של מגוון שורשים עלים ירקות ומעט תבלינים. לכן, המרק עשיר מאוד במינרלים. כאשר חולים ציר המרק הזה זהו המזון המומלץ לעידוד תהליכי ההחלמה.

קרא עוד

מרק ים תיכוני, עשיר בליקופן, נוגד החמצון, שמצוי בעגבניות. עוצמת הליקופן גוברת בחימום.

קרא עוד

הוורסיה הבריאה למרק נמס בכוס. המיסו הוא מחית של סויה מותססת, שמכילה ריכוז גבוהה של אנזימים, המשפרים את תהליכי העיכול. האצות מכילות ריכוז גבוהה של יוד התומך בפעילות התריס. הטופו מכיל חלבון ופיטו אסטרוגנים, שתומכים במערך ההורמונאלי הנשי ועוד...

קרא עוד

שקדי מרק בריאים וטעימים במיוחד! מהווים תחליף מושלם לשקדי המרק התעשייתיים, שמכילים מרכיבים מאוד לא בריאים. שווה לנסות, גם לאלו שאינם אוהבים כוסמת :)

קרא עוד

שקדי מרק בריאים וטעימים במיוחד! שווה לנסות, גם למי, שאינם אוהבים כוסמת. מהווים תחליף מושלם לשקדי המרק התעשייתיים, שמכילים מרכיבים מאוד לא בריאים.

קרא עוד